Söndag 24 augusti

Sista dagen på lovet idag. Imorgon klockan tio börjar skolan igen. En timme..Lagom för första dagen tycker jag..:D haha eller hela veckan ser gaanska soft ut..=P Har hört talas om att våran matte lärare Bosse har slutat=S skumt att han slutar bara så där..Och att tyskaläraren ska ta över matten nu..=S skumt..undrar om hon ens kan lära ut matte *funderar*
Hoppas de iaf för jag har tagit matte c och vill inte att det ska skita sig bara för att bosse slutar så...

Idag skulle jag, madde och johanna gå runt på stan var det tänkt. Så jag åkte in men när jag väl kommit fram fick jag ett sms av johanna som säger att hon har feber och spyr och hela faderullan. Jobbigt för henne..=/ Hoppas hon kryar på sig. Dock lite småsurt att det inte blev nå av det, madde är i gävle också så det sket sig ganska ordentligt. Haha det är inte min dag idag. Så jag gick runt lite på stan själv, allt var stängt eftersom jag kom innan 12. Så jag sätter mig i en fin minneslund bakom domkyrkan ett tag. Sen ringer Johannes och pratar lite (självklart sitter jag inte kvar i minneslunden då, de skulle bara vara ohövligt för de döda). Han säger att jag gärna skulle ha kommit till honom och fira Villiam eftersom han fyller 15, men att det inte går eftersom de har besök av en människa som hatar mig så..det skulle bli lite pinsamt.
Det är såå skoj att folk hatar mig *not* Känns så smickrande

Men men

Jusst nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och försöker fixa lite på deras dator. Får se om jag lyckas *håller tummarna*

Klockan 15.00 ska jag träffa Madde och vi ska gå på Showjazz på dansverkstan eftersom de har öppet hus idag. Spännande! =D hoppas det är skoj för om det är det och det inte kostar en förmögenhet kanske jag ska börja=D skulle vara så skoj att börja dansa igen det var så länge sen.

Nej nu ska jag fortdätta datanörda lite..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0