Onsdag 20 augusti

Idag börjar linda skolan muahaha. skadeglad sitter jag här hemma och kollar på film.
Skönt men ändå ganska ensamt..=/ Ska faktiskt bli skoj att börja skolan för att få fart på livet igen och träffa alla kompisar.
Så vet inte riktigt vad ja ska hitta på idag. Funderar på att tvätta och kolla på lite tekniska saker till mamma nu när hon är borta. Så att hon kan komma in på sina lektioner över internet..haha ^^ teknik sandra is on my way.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Grattis till min underbara vän johanna melin som blivit intervjuad för amelia eftersom hon har en av sveriges bästa sminkbloggar =D=D  GRATTIS

Gå in och kolla på den vettja! makeupjunkie.blogg.se

Jag i svartvit
Är också tvungen att lägga ut den här bilden som jag fixat i photoshop.
Blev mäkta nöjd med den faktiskt. Från början var den en jätteful bild
men den blev bättre nu iaf.


Puss

Kommentarer
Postat av: Maddiz

BOSSE HAR SLUTAT :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-08-20 @ 16:56:39
Postat av: Johanna

Men tack hörre du! :D Du borde bli intervjuad av...Sala allehanda för bästa blogg ;)

2008-08-21 @ 17:31:56
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0