Måndag 4 augusti

Idag var det upp i hyffsad tid och iväg till Västerås runt halv tio tiden. Vi stannade på Åkrahallen och köpte blommor och en rosa bäbisnappflaska.
Jepp, Vi skulle till Hanna och titta på hennes bäbis=D  Och hon var så söt så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Elina heter hon och är snart en månad gammal. Och jag är numera hennes låssasmamma. Hahaha jag kommer utan tvekan sitta barnvakt och den snuttiga sötnosan.
Så iaf så åkte vi dit och fikade lite, mamma fick prata med sin hanna och hanna fick vara lite social. Och jag lekte med hennes andra barn Simon på 5,5 år som var hyper så jag vet inte vad..
Linda satt intryckt i ett hörn och höll sig för att säga något elakt till Simon. (Ni som inte vet det så kan jag upplysa er om att min syster hatar de flesta barn som finns)

Elina 11/7 2008

Efter vi vart där åkte vi in till stan eftersom vi skulle shoppa lite kläder tills på lördag. haha
Jag köpte mig ett par fin fina skor för 300kr som jag för tillfället håller på att gå in lite.
Sedan köpte jag en sport bh, en vanlig bh, och två par strumpor. (det blev förvånandsvärt lite)
Men jag hjälpte linda och mamma att handla och då känns det som att man själv köper saker.
Linda köpte underkläder, en rosa klänning (som jag kommer sno ibland), ett par shorts och en parfym som hon letat överalt efte (tillochmed i spanien).
Mamma köpte också underkläder, mascara, två tröjor och två par superstrumpor tills dess hon ska ut på berget och vandra.
Det blev en hel del alltså..=)

Jusste, vi åt på subway också..värt att nämnas.

Sedan åkte vi in till akuten där mamma jobbar och fixade lite schemor och sånt. Haha pratade med massa folk och såntdär skojsigt.
Och så åkte vi hem och har mannekängat i våra nya kläder.

Funderar på att kanske åka in till stan imorrn igen eftesom jag lovat johannes att komma och äta glass eller något med  honom på hans lunch + att jag ska kolla efter en tröja till linda och kanske hälsa på mormor ett tag.

På onsdag ska vi iväg till kloten och paddla kanot så det måste göras imorrn annars hinns det inte med innan helgen=D

Nu ska jag gå in mina skor lite till och sånt där skoj.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0