Lördag 16 augusti

Idag vaknade jag runt halv åtta av att hanna skickade två mms till mig med bilder på hennes sötnos-unge. Haha

Jag har inte riktigt orkat skriva nånting tidigare..det var ett tag sen.
Vi var iaf på kryssning och det var skoj. Linda dansade med en riktigt snygg kille som tyckte hon var jättesnygg;) haha och det var skoj. Och Johannes dansade som en tok haha det tror man inte men han var riktigt duktig.
Seddan har ja vart på stan lite, köpte en väska, lite födelsedagspresenter och hjälpte linda köpa jeans och sånt.
Sen har jag hjälp johannes med läxor som han fortfarande har kvar sen i tvåan..8-)
Och igår var jag hemma hos farmor i valparbo och firade hennes 70års dag. Det  var väl revligt^^ hahaha Linda och jag fick åka hem när vi ville thank god. träffade kusin lite och andreas med sin polistjej och hennes vältränade shäfer som är polishund och sniffar upp saknade människor. Jättesöt var han!=P Sedan var det självklart bara massa gamla människor där också..=) hahaha

Och vad har jag planerat inför idag då? Hm..Jag tror jag skulle till madde idag och fira henne men jag vet inte riktigt när och sånt. Får ta och kontakta den lilla blondinen snart tror jag^^ haha

Och imorrn var det planerat iaf att jag skulle till johannes och vara med på nån slags grill-grej men den var visst idag så..

På måndag ska jag skjutsa mamma till arlanda. Hon ska iväg och vandra i abisko igen och det måste ju vara skitroligt faktiskt..=D haha Men tyvärr så råkade jag berätta det för min far igår8-) så nu har jag förstört själva glädjen för mamma och friheten för linda. Fan vad himla smart man kan vara då..

Men men ... Snart börjar skolan igen. Det ska faktiskt bli skoj. Då får man mer struktur i vardagen igen och så börjar sista året, sen blir man av med det..:) haha Sen kan mina planer ta fart =D Inte är jag kvar i det här landet iaf. =D fast jag behöver nog många samtal med syon innan allt kan fixas..=)

Något som stör mig, som jag inte riktigt kan släppa är faktumet att jag är hatad för att jag är mig själv. Ska det vara så? Jag blir inte accepterad p.ga att jag inte är någon annan. Hade jag vart en annan person  så hade allt vart ok, men nu bara för att jag råååkaar vara jag så duger det inte?? ^o) Det är ju fördjävligt ledsamt för alla andra att det är på de sättet eller hur?

-.-

Kommentarer
Postat av: Maddiz

Sista stycket...jsg vet hur det är man blir inte accepterad och folk tycker man beter sig konstigt när man är sig själv :S tyvärr...finns väl inte så mycket att göra heller åt saken man kan ju inte gå runt och skrika " Jag ÄR Mig själv, acceptera det" stört är det iaf :(

2008-08-18 @ 09:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0