Fredag 29 augusti

Nu är det äntligen fredag.

Jag börjar att ta upp det som gör mig mest irriterad jusst nu.
Jag HATAR verkligen Sala Väsby familjeläkare!!
Idag hade jag tid där för att ta tester och sånt för att se så jag inte är sjuk. Jag kom dit i tid, satt och väntade och sen kommer jag in till läkaren. Hon skriver upp massa saker på ett papper, sen kollar hon lungorna och mina leder och sånt där. Sen så säger hon att jag får skynda mig till de stället man tar blodprov som är nerför gången. Sätter mig och väntar och sen så kommer en tant ut och säger att jag inte hinns med idag för alla måååste ju gå på helg, man skiter i att ta reda på om jag är sjuk eller inte. Sen säger dom "nej vi hinner dig", sen säger dom "neej de gör vi inte kom på måndag" så jag är tvungen att komma dit igen på måndag morgon klockan 8 vilket gör att jag kommer missa början av MumB lektionen. AAAH va irriterande kunde man inte bara gjort de på en gång så slipper man komma dit igen!!

Gjorde typ inget speciellt idag på mediainriktningen. vi ändrade våran tv idé, gjorde lite radiosaker och sen väntade vi på pilen hela tiden. Så jag satte mig inne i lärarrummet och pratade med iris..sen åkte jag då hem och till läkaren som inte var så skoj alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0