Fredag 1 augusti

Har kommit hem från stallet aldeles nyss.
Fast självklart så rider jag inte^^ haha jag tar med mig grannens hundar och går ut och går. Idag gick vi cirka två timmar och hundarna var helt slut^^ det är bra eftersom de nästan aldrig får motion annars.
Så nu håller vi på att lagar mat, det ska bli en kyckling-bulgur sallad =) tror det blir supergott verkligen=D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt =S Hade tänkt vara med älskling men han kunde inte..=( Så jag får väl hitta på något annat då.
Men imorrn ska vi träffas iaf hoppas jag =)

Och på söndag ska jag skjutsa mamma och pille till västerås där de antagligen ska åka med en handikappad kille till pride festivalen =P haha det verkas asskoj jag vill också gå på pride ^^ hahah

None
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0