Torsdag 27 september

Idag sov jag hos pappa i västerås. Och så började jag 12 idag...trodde jag. Men när jag kom till skolan så börjar jag vist halv 2...:( suck. så nu sitter jag här alltså tillsammans med madde och abra vääntar tills vi ska göra nå nyttigt.
Och så måste jag gå klockan 3  så jag hinner med tåget till sala så jag hinner till min körskola 16.15
Väntar på en halshuggning av läraren när hon får veta att både jag och madde(tandläkaren) måste gå från hennes lektion - igen. :S:S vi gick i tisdags med eftersom vi skulle ha möte med sigurdsgatan 25.  Men men ...om hon inte låter mig gå så får jag skicka henne räkningen på 400kr som jag måste betala om jag inte kommer till körskolan. ^^
Snart ska familjen köpa ny bil!:D yaay, det betyder äntligen styrservo och mer än 55 hästkrafter i bilen (= att man kan köra om bilar utan en sträcka på massa massa meter)

Min mormor och morfar är dom bästa!:D Dom finns alltid till hands när man behöver dom eller bara prata. Och så ringer dom bara lite då och då och bara pratar!:D puss på dom!!

Någon som känner lokala band som har lust att vara med i radio?? hör bara av er..

pusspuss

image7
Sandra Björkholm & Linda Björkholm - Brynäsfanatiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0