Söndag 23 september

Nu är de söndag, igen! Helgen går så snabbt..
Jag har kommit på en riktigt tråkig sak: Det finns ingen basketkorg nån stans nära mitt hus helt enkelt. Den närmsta jag har hittat är på ekebyskolan men man får väl gå dit om man blir sugen att bolla:D värt det helt klart!

Imorgon är det mycket att göra i skolan har jag också kommit fram till. Vi måste ringa sigurdsgatan 25 snabbt snabbt för att få träffa dom och boka festdatum till Profekt och Företagande. Sen måste vi göra ett snyggt sponsorbrev som vi ska ha med på tisdagen när vi ska träffa en man som kanske vill sponsra oss..:S nervööst! Allt hänger på honom, men som tur var verkan han vara trevlig, men man ska inte säga hej innan man kommit över bäcken..eller vad man nu säget^^
Sen måste jag och madde börja med att göra våran superfredag affisch som vi ska sätta upp på krogar i västerås:) skoooj!:D men jobbigt de med eftersom jag inte är nån storhejjare på Ps.  men de ska nog funka, vi får fråga pilerud om han kan hjälpa oss att göra den lite proffesionell.
Sen måste de göras affischer till Coctailpartyt och biljetter dit med. ojojoj:) haha de kommer ta ett tag.

eew jag tuggade just på ett pepparkorn:S så äckligt..

Ska ta och lägga upp lite nya bilder på bilddagboken aldeles nu tror jag..:) Så kolla in de om ni har lust!;) http://sazzo.bilddagboken.se

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0