Måndag 10 september

Måndag igen...som om de skulle vara skoj på nått sätt...

I fredags gjorde jag och madde en riktigt konstig sak...vi gick och piercade oss..:P haha snacka om impulsköp;) lite jobbigt att man måste tvätta den två ggr/ dag men man märker redan nu att det inte gör lika ont längre, knns nästan inte alls nu så att tvätta är ju bra iaf..=)
Sen sov jag över hos madde och vi hade myskväll, kolade på se upp för dårarna och göta kanal 2..:) två roliga filmer. Det måste vi göra om nån dag!:D fast då kanske de blir i sala who knows...:)
Sen i lördags skulle vi då träffa Christer Fuglesang, missade första bussen, tog nästa, hittade inte dit vi skulle och kom minst 5 min försent. Kom instaplande dyngsura och högljudda och alla kollade..=S =)
Sen så efter de han jag inte med mitt tåg så ja förljde med madde och klippte sig, hade jääätteont i fötterna så när jag skulle gå från frisören till tåget tog de tid..:( haha:P men men sen på stn. i sala kom mamma och lilli och hämtade mig sen så åkte vi hem och åt tacolasagne som dom hade gjort i fredags för att fira mig(/A). Sen så slappade jag resten av dan och faktiskt även i går förutom att jag gick ut och gick på promenad med vovvarna och dom fick hoppa över massa fälda träd haha de där är agility hundar dom hoppar som gummibollar..:P

Idag börjar också mitt nya liv. (nästan) Inge godis och ät nyttigt och motionera!! :) nu har jag ett mål iaf..



image5

Kommentarer
Postat av: Anonym

va coolt ^^.
Du o Fuglesang värsta bundisar :P
Så du jobbar på radio ;)
Shit va coolt (H)

2007-09-23 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0