Fredag 28 september

Idag har jag vart hos bilhandlaren, mamma och jag. Kanske får vi en ny bil i eftermiddag:)
Men fick lite dåliga nyheter om våran nuvarande bil. Typ sönder på massa ställen och vi kommer bara få 6000kr för den men han den snälla killen sa att vi kunde få vinterdäck för 3500kr istället för 7000kr så vårna bils värde går nog nästan upp i 10000 iaf, bra de.

Snart är de dags för radio...eller vem försöker jag lura? de är 100timmar kvar typ...4 iaf :) Sen blir de stressa till tåget och sen hem till sala.

Sen imorrn bitti åker vi till Skövde och hälsar på Jesper och alla där:D det va väldigt länge sen man fick träffa den delen av familjen Björkholm.  haha de är nästan roligt att männen i den familjen är lika som bääär:P kvinnorna också läskigt nog..:S men de syns inte än iaf^^ hahahaha kommer se ut som min mormor när jag blir gammal. :) hurtbulle.

Idag ska man vara rödklädd för att hedra munkarna i Burma!! Därför har jag röd klänning på mig!!:D  Så ni andra: sätt på er nå rött

Pusspuss

PS. Kolla in dessa hemsidor:

http://vasterasradio.bilddagboken.se  -  Maddes och min bilddagbok om radioprogrammet.
http://sazzo.bilddagboken.se  - Min bilddagbok
www.fmiv.nu radion hemsida.
http://www.nogg.se/coctailparty  -  hemsida om kommande coctailparty som anordnas av Mig, Madde och Johanna


image7
Längtar efter vintern nu! Gävleån 1998 - 2 m. snö och den härligaste julen på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0