Söndag 14 oktober

sööndag. trött..:/ antar att man får skylla sig själv om man sitter uppe till kvart över fyra.

Igår var jag och madde i stockholm och var på mässa...i ca. 40 min..:(
vi tågade dit via sala uppsala arlanda stockholm. därav att de tog två timmar typ. den  kpa hår till madde och sen hittade vi ingen automat som tog mitt kort:O wierdo. de tog maddes som är likadant:S men men. tog ut sen.
Mcdonalds var fullproppad, tog 20 min att komma in till toaletten..:S uch vill inte ens veta vad vissa människor gjorde där inne. sen fick man nästan ståplats att äta, men vi trängde oss in hos en familj. sen bar de av till nordiska museét. men de tog ett tag för vi typ...gick åt fel håll(A)  hahah ut och in och hit och dit. men vi tog tillslut en båt över till djurgården och där hittade man dit lätt..:P de tråkigaste var att de var ööver 100m kö utanför nordiska..8-) kanske skulle mejlat och sagt att man kommer från radio så skulle man komma in före alla säkert:P och då skulle man nog få prata med titti med:D och fylla på våran autografvägg inne i studion..:D haha menmen:D näästa gång kanske..:P

BIlder finns på http://sazzo.bilddagboken.se

och så har jag också beställt kläder via internet:O:P scary tycker jag:P
snart kommer dom väl..om några dagar iaf

image13
Madde & Sandra, stockholm toaletten



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0