Onsdag 24 oktober

Usch!

Hur kan skolvåldet bli så upptrappat så att man nu sysslar med mord? Förstår mig inte på dessa små och större ungar. Om det är fallet, hur kan man sjäälvmant köra fram bilen och köra på en människa bara för att någon annan inte gillar den? sjuuukt!
Nån som är lika irriterad på detta som jag? Så här kan det bara inte fortsätta. Tänkt dig själv om din syster/bror, kusin, kompis aldrig kommer hem en dag, utan blivit mördad p.ga. nån inte gillade henne/honom.
Då blir det en ond cirkel till slut!! Jag skulle leta rätt på min systers mördare och göra dom riktigt illa om det skulle vara så att det hände!

Människor lägg neer!! Vad hände med de gamla metoderna, skrika åt varandra, dras i håret och sen springer alla gråtandes därifrån?? livet är ingen actionfilm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0