Onsdag 17 oktober

skooola skooola skooooooooolaaaaa(8)

nääe..:( vill inte:P jättesvårt att gå upp i morse.  Vaknade kvart över 5 och tänkte gå upp:O sen fatta jag att jag fick sova längre:D en kvart längre..han just somna om och börja drömma nåt som jag inte kommer ihåg nu men som var väldigt skumt till den där inglesias började skråla i telefonen igen..Det börjar bli lite tröttsamt att vakna av honom måste byta signal..:P haha

idag ska vi visst springa 5 km på rocklunda..ojoj jag kommer få såå ont i halsen och inte kunna andas av kylan..:S:P haha så gott folk om jag inte loggas in på msn eller skriver här ikväll eller nåt så vet ni att jag dödde..:P

åååh:O imorrn släpps biljetterna till melodifestivalen här i väästerås!!:D:D wiie!:D man måste beställa på en gång annars får man inge!:D nån som också vill gå så berätta så snart som möjligt :D för de är först till kvar imorrnbitti. Pappa försökte få tag på biljetter förra året till gävle och vi fick till repitionen bara för han väntade i 40 min:O så viktigt att gå upp tiiidigt imorgon...måste måste!!:D:D

FRONDA SKA VARA MED PÅ MELODIFESTIVALEN!!:D
hahah så skooj!:P hur kommer de låta tro?:P haha härligt

iiih!:D hahahah

Juustjaa!!:D Nån som vill vara med i radio på fredag?:D eller nästa fredag!!:D säg till om ni har nått intressant som ska hända i helgen eller vad du brukar göra på helgen!!:D Koom till oss på culturen och sitt med i radio och berätta!:D komentera min blogg eller säg till mig på msn om du är intresserad?

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0