Onsdag 10 oktober

Idag har de vart en bra dag ändå.:)
jag fick sova 1 timme och en kvart längre än vanligt..:) de ledde till en glad sandra som kom till skolan imorse efter en biltur med radio och sällskap.
sen satt jag och madde och finurlade ihop nästan en dikt:D haha och skrattade och flummade. skit skoj:)
Sen så missade vi bussen till västeråshallen:( och när vi väl kom dit så hittade vi inte rätt först..:P haha så blev de men vi kom dit tillslut:P
efter de åkte vi tillbaka till skolan och madde gick till sitt mentormöte..som slutade 10 innan våran lektion nere på feegood började...vilket resulterade i att vi kom insmygande till yogan för sent. men de gick bra iaf^^ osmidiga var hela klassen speciellt killarna:P haha  sen blev de 14.27 tåget hem:D  och få 30 min hemm till lägenheten. sen gjorde jag mat till mig och famij sen åkte vi ut till sätrabrunn och gick ut och gick.
nu har jag nyss kommit hem, duschat och ska kolla på tv lite innan jag ska sova^^ och jag måste inte gå upp förrens halv nio imorrn:D

härligt ibland


lördag blir de stockholm om allt vill som de ska.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0