Måndag 8 oktober

Ja nu är det så här otroligt tidigt på morgonen igen. När jag kom till skolan idag hade dom inte ens öppnat:S :) men fick inte vänta så länge innan tommy kom och låste upp. Och aldeles mörkt var det när jag cyklade hemmifrån. Solen gick uppån gång mellan Ransta och Tillberga.
I går var jag hos MonsterAnna i strängnäs (hon har sina anledningar till att kallas så sen jag och linda var små). Det var jätteskoj!:D Jag fickockså visa morfar att jag faktiskt kaan köra bil;) yay haha känndes jättebra. Sen när vi kom hem satte jag mig och gjorde hemtentan som blev klar runt nio nån gång..:S uch för hemtenta om jag fick skulle jag bränna upp den där boken^^ haha

Imorgon är det spännande möte med b osse hägglöf igen. dags att få bidrag till festen!:D haha yay. Nu måste vi bara skaffa oss folk som vill komma!!:D nån som är intresserad?:P 15 december men det har jag nog skrivit nån gång innan:P
Och på onsdag står jag och madde och malin och lisa (tror jag:S) i Kg´s monter på gymnasiemässan i västeråshallen:) mellan tio och tolv:) då kommer irstaskolan dit (kussevarning)

Jusstja:O idag ska vi få våra nya skoltröjor^^ tröjrelease klocka 9.30 idag. Då får hela skolanvarsin t-shirt med skola logga på;) Den är ett måste på gymnasiemässan + våran gamla kg tjocktröja från förra året.

jag har kommit på en till sak:
När jag är deprimerad då är alla andra glada^^ och tvärtom:) så har de alltid varit och det är lite skumt tycker jag. :S likssom hur kommer det sig?:S nästan värt att gå runt sur hela tiden för att alla andra ska vara glada...fast de är skoj att vara glad med. Och de knasiga är att om man är glad så kan folk bli sura på att man är glad:S Snart vågar man ju inte äns berätta nått för någon:S
och om man är glad då och inte får säga det till någon då spricker man ju:O exploderar...PANG! sen ligger det en sandraklutt nån stans och geggar...och de är inte heller bra..förorenar naturen. ^^

nej nu bara pratar jag på här..tangentbordet på den här dator är knasiigt. trögt så det blir att bokstäver och mallanslag försvinner utifall att ni märker att jag skriver som en ettåring.

oooooom 10 minuter börjar den härliga naturkunska B. :( Förhoppningsvis kommer vi fortsätta med genetiken.:D love it! Det är skoj att få reda på hur ett barn kan ärva olika saker frå föräldrarna och det häftigaste är de sakerna det inte syyns att de ärver^^ haha som bruna ögon kan innehålla e kromosom som har blått anlag. Så nästa generation ungar kan bli blåögda öven fast mamman och pappan är brunögda:D


tänkt dig en paus i vardagen. Två veckor någon annanstans typ långt upp i alperna:D bo i en timmerstuga någonstans med en öppen brasa och skidbackar och liftar utanför dörren.:D villvillvill

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0