Måndag 15 oktober

Sprang upp ur sängen i morse:S hatar när de händer. Väckarklockan ligger på andra sidan rummet och inglesias började sjunga för full hals i den . Fick putta bort allt i min väg sen när man fått tyst på honom då måste man stå upp i rummet  och vakna :S usch.
Sen är de en lottdragning om man klarar sig utan att ramla på vägen ner för trappen.

Jag överlevde iaf^^ och nu sitter jag här i skolan. Alla kravallstängsel är fortfarande kvar från club zebra. haha verklar som folk haft kul där. Nån svimmade, någon var naken i skummet och folk frös ihjäl innan dom fick sina jackor. haha kanske var bra iaf att jag sket i att köpa biljetter:D haha fick ju chansen efter radioprogrammet när en tjej försökte sälja dom till oss. Men orkade inte tanken på att bila hem till pappa, duscha fixa mig iordning och skynda tillbaka och sen inte vara där så länge eftersom vi skulle upp i tid dan efter..

och fick reda på mitt matteprovsresultat i fredags med.

snart naturkunskapB lektion. Intresseflagga? inte just nu iaf.

Vilken lust jag har att kolla på bio:O


Kommentarer
Postat av: Roobiin

Lätt att du ska med =).
Det är nog låten stronger du tänker på ;).
Jag skickar den senare idag!
Nu måste jag sova lite, efter en natts jobbelibobb.
Puuskram

2007-10-16 @ 06:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0