Fredag 5 oktober

nu är de fredag!

hade seminarium idag klockan 1. Innan det kom tommy fram till mig och berättade att vi intr kunde sända radio idag eftersom tekniken är cp. så då blev de inge sånt.
seminariumet gick väl inte så speciellt  bra, eller jag vet inte...
men men..
sen skulle egentligen jag och madde gå på krogen i kväll men vi orkade inte helt enkelt, så vi tänkte göra de nån annan dag^^ hahah och så hade vi tänkt träna med men vybestudio svarade inte så vi sket i de med^^ haha det betydde att jag kommit hem såå tidigt idag:P 3!! det är de tidigaste jag kommit hem på en fredag sen i mars:P coolt

Så jag blev hämtad av mamma på stationen, sen körde jag nya bilen för första gången hem (sköön bil) sen skörde vi ut linda till stallet, och vi gick ut och gick med tindra, grannens hund. efter de gick vi in och pratade med pille hon som äger de där stallet. Hon hade nåågot ont hahah men jag tänker nog inte berätta så här öppet om varför hon hade ont..de får ni väl fråga om eller nått..:)

Sen åkte vi hem och laga mat och här sitter jag nu. trött och skulle gärna vilja sova:)
Imorrn blir det att göra hemtenta..uschusch.

vill se på bio:D de luktade bio i skolan idag..riktigt skumtomte

image9
Höstdag


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0