En tankeställare

Livet är härligt om man tänker på saken

Jag har en underbar bästa vän Madde, som alltid är där och rycker en i kragen när man är ofokuserad, lyssnar på en om man är ledsen, skrattar med en när man är glad och alltid finns  vid min sida till 100%  <3

Jag har en mor Lena som älskar mig för den jag är, i ur och skur och låter mig ha mina utbrott både possetiva och negativa. Och som alltid kommer finnas där. <3

Jag har en lillasyster Linda som ser upp till mig och tycker om mig för den jag är hon med. Även fast vi har våra fajter som kan sluta i en hög på golvet så har hon aldrig berättat en hemlighet jag bett henne att hålla <3

Jag har två söta katter Måns & Kiara, kramgoá, busiga och framförallt som en tryggfaktor i sängen på kvällarna. <3

Jag går i skolan, fasstän det kan vara jobbigt så är den den bästa skolan. Sköna lärare, skön miljö och man lär sig mycket.

Jag tar körkort och det går frammåt. snart kommer nästa steg i min frihet.

Min mormor och morfar, som finns där när som helst om man har problem med det minsta lilla, så finns dom där med sitt support och stöd. <3

Och min pappa Thomas som är på sitt egna sätt vare sig det är bra ibland eller inte, men jag älskar honom ändå <3

fem stycken kusiner Charlee, Petra, Sonny, Denice & Daniel som alla är på sina egna sätt. Lite av ligist, underbart rolig människa, jobbig som barn men börjar växa till sig, så självständig och står med båda föttera på jorden och bryr sig inte om vad andra tycker och en av dessa har även nästan ingen kontakt med familjen längre inte med oss kusiner iaf. <3

Två galna mostrar Åsa & Anna med deras repsektive Kent & Pelle som är mist lika galna dom. Men dom passar iaf in i familjen Björkholm.

Och självklar så är jag ung, är frisk och förhoppningsvis en massa år kvar med fester, vänner, semestrar, förhållanden, utbildningar, jobb och kanske tillslut en familj som jag kan få älska lika mycket som jag vet min familj älskar mig.

Helt klart ett liv värt att leva:D
Jag kan inte riktigt förstå hur det skulle vara att inte ha allt detta fantastiska i sitt liv och jag tror att många har det men glömmer bort småsakerna och drar sin slutsats att de inte har något bra liv utan att tänka.
Så jag vill att ni andra ska tänka efter noga. Vad är det bästa med människorna runt om dig?
och uppskatta de små sakerna också:) mycket viktigt!
En dag kan vara den sista så berätta för dina nära hur mycket du älskar dom innan det är försent.

Lööve helt enkelt!! :)
Pussar <3

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0