Torsdag 22 november

Idag har det varit en dag med total oangagemang.
Vi satt och pratade massa strunt på matten, gick och gjorde annat på expo och fikade på Pof lektionen..^^ nice, det var skoj men bara det inte blir en vana^^ hahaha

På fredag skulle vi ut på krogen men det är ju faktiskt maddes och chrilles dag med det stora D´t !:D så vi skjuter upp det några veckor:P Grattis på dom imorgon!:P
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen..:S är supersugen på att göra något:D Kanske gå på bio eller göra nått skoj?:S hm..vi får se helt enkelt..:)

Imorgon tänker jag köpa kläder:D haha har hittat så fina kläder:D synd bara att inte den otroligt snygga klänningen fanns i min storlek..:( Vill inte ha en som ramlar av heller..:O :P haha vill kolla på skor med..:D är på shopping humör^^

Radio imorgon med:P nån som vill vara med? ^^
Sen måste alla i västerås gå förbi vasaparken och kolla in denice, karin, martina och jossans tält med ekologiska saker i..:P erik vilde kommer dit;) haha. ska promenera ner dit hade jag tänkt..:P

Jo jusste:D träning på lördag morgon:D som jag längtat:D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0