Tisdag 6 november

Det är tråkigt att gå upp tidigt.

Tommy kom nyss fram och pratade med mig om radion. Det är ett radiomöte på lunchen idag. Känns som om han vill klaga på någonting på alla oss radioprogram. Han sa nått om avor och påor av programmen och att vi måste betecka programmet anorlunda..:S hmm...de värsta är att det låter super pansionärsradio om vi ska säga "du lyssnar på vår radio 93,7 Mhz och det här är en sändning från kopparlundsgymnasiet. Du lyssnar på Äntligen superfredag med mig sandra björkholm och madde höglund. Vi hörs nästa vecka igen. Hejdå"

Idag har vi expo A och Estetisk verksamhet bild. Det är de enda vi har idag. Slutar 14.00. Sen ska jag ta tåget hem och direkt gå till nisses trafikskola och prata med anders där. viktigt viktigt. Sen blir det hem och plugga lite NkB, sen sova eller nått..haha beror på hur mycket klockan är of course!;)

Det äro trevligt att träffa nya personligheter som du trivs tillsammans med. De tråkiga är dock när du inte kan hålla kontakten med dem längre.


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Madde

Det där kursiva va det typ till mig eller
:P hehe stämmer ju väldigt bra :P

2007-11-07 @ 15:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0