Tisdag 20 november

Tjolahopppsan.

Jag har kommit på värsta bra ideén:D Nu ska jag bara kolla så den går att genomföra..:P kanske är lite väl tidigt ute men ändå..:O

Min granne vill alltid ha hjälp med så konstiga saker..:S igår skulle jag och mamma bära in ett tv bord i sin kartong in till deras förråd, medans de kollade på...:S okej visst hon har problem med balansen men de va tre stycken:O man kan ju faktiskt jobba och slita lite..menmen..hon kan ju inte ens gå ut med sin egen hund, det gör ju vi och alla andra kontakter hon har. Inte så konstigt att hunden blir jätteledsen och viker in svansen mellan benen när vi ska åka hem efter vi varit ute och gått.
Men men...

Imorse och nu med så är de jääättedimmigt ute..:O värsta coolt:D man ser nästan ingenting:D hahah och jag glömde självklart vantarna hemma så jag fick cykla utan..:S:P de var kallt *burr* :P menmen...:P idag ska jag stanna i västerås tills 22.00 ikväll. Ska försöka fotografera massa skitsaker så jag blir klar med det någon gång..:/:) och sen så ska jag nog snart inleda mitt konstverk "nöt-öken" Någon som har en kamel att låna ut?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0