Måndag 19 november

Snart är november slut...:O märkte de nu när jag skrev datumet. Jösses vad tiden går snabbt:O

Sitter i skolan nu som vanligt. Jobbigt att gå upp i morse, som vanligt... :)
Snart kommer nog alla folk att välla in i skolan. Sen är det dags för naturkunskap B och rollspel om kloning. Vi ville att två killar i våran grupp skulle vara får eftersom de ändå inte gör något men de fick dom inte..:/ tråååk...:P
Satt jusst och läste egenom en inlämningsuppgift som samma två killar skrivit ihop och lämnat in för betygsättning för våran grupp...något sur är jag på dom med. Vilken vettig människa kan inte skriva vettigt? "Marita sa att de hade en 13åriig kille där som tränade hos dom för han inte kunde träna på gym.." Hallå?? Han hade typ reumatism, det var däärför han inte kunde röra på armarna, inte för att han inte kunde gå på gym..8-) Hatar att behöva bära folk genom kurser och jag kommer få bära dom där två i 5 veckor till sen. Visst, många tycker att det väl inte spelar någon roll vad man får för betyg bara man får g, många har sagt det nu. Men jag hatar att behöva dras ner så drastiskt mycket på grund av andra. Iaf i ett ämne man gillar. Brukar det inte vara så att man alltid försöker bli bättre i det man är bra i eller tycker är kul? Det gör jag iaf och då är det inge kul om man måste skaffa bra betyg till 3 st andra sammtidigt som man försöker få bra själv. 

Idag ska vi också lösa vårat festproblem, jag madde och johanna. Lycka till säger jag bara. Får ju se hur detta kommer sluta.

Men iaf^^
Det har varit en bra helg. Bara fått tagit det lungt och skönt, kollat på hitta nemo och haft en hel lägenhet för mig själv. Gymmat så hårt så hårt och sen vart ute och gått 2,5 km dagen efter. Sovit lagom mycket och skrattat och sånt..:) Perfekt!:D 
Nästa helg är det krogrunda 3000. Först ska jag nog på krogen med madde, rebecca och amanda på fredagen på silk i västerås. Sen gymma lördag morgon. Sen ska jag på statt i sala lördag kväll eftersom jag dealade med amanda ("följer du med på fredagen följer jag med på lördgen") Sååå kommer vara urtrött på söndagen^^ haha men men de är nog värt de..:P man behöver ju inte dricka så mycket:P det är joibbigt att vara bakis så absolut inte nått sånt..:P haha Någon som vill med?:P Säg till!:D det är alltid roligare att vara fler:D

Pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0