Fredag 2 november

Fick höra idag att nästa vecka ska det antagligen snöa...:O

Idag har jag varit i uppsala och shoppat..typ. Linda skulle ha en jacka därifrån och jag köpte nya tights, ett par strumpor och ett par legwarmers. :D Sen ville jag köpa massa par skor men jag han inte eftersom linda och mamma stog och väntade otåligt. hittade ett par underbart sköna skor. och snygga var dom med, synd att det inte var rätt färg men jag ska kolla in i västerås om det finns i svart här..:D Och sen fanns det ett till par som var jättefina..:P snygga partyskor..:D

Imorrn blir det strömsholm? eller?:P hade jag glömt bort ett tag faktiskt.

Mötte en söt gubbe i affären nyss med. :P hörapparat och allt och började prata med mig vid morötterna..:) trevligt med trevliga människor ibland.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0