[Vecka 20] 3 veckor kvar..

Ja  nu är de äntligen bara 3 veckor kvar..eller 4 då med den här veckan!!:D yay...märks i skolan eftersom vi börjat få lektionstid att göra klart saker vi ligger efter med. Om man inte har nå så får man va ledig^^ hm..synd att man har lite kvar då..:) de va svårt att klara allting i tid när man var sjuk hela tiden den här terminen!

Ååååh snart slutar vi hihih:D:D så glad för de ska bli såå skönt med sommar, åka till Bulgarien och sen sommarjobba med bästa maddis och kanske göra en tripp till ridön om de går ihop sig!:D Läängtar..!!

Just för tillfället har vi rast från MumA lektionen. vi håller på och lär oss om vektorgrafik och bezierkurvor och sånt..:) de ska vi ha till 11 sen lunch sen är de dags för de där uppsamlingssaken som menas att vi ska göra rester. :) sen blir de ju tyvärr äckelpäckelhänghaka klockan 4 men som förra gången får jag ta och stänga ute hennes skit med hjälp av musik;D  hahah förra gången var hon helt sjuk, skrek på mig att hon förbjöd mina bilder på utställningen...HAHAHA när ska hon fatta att de inte biter? Jag skulle gladerligen vara utan nån utställning och jag skulle gärna slippa sitta där varje måndag med henne som inte lär ut nånting hahah sanningen är väl för hård antar jag;)

hahah jaaja..när de här är slut så kommer jag göra nått dumt tillbaka som hämd mohahahah!!(6) passa dig du hängtant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0