Tisdag..

10.27
Tisdag den 22 maj 2007.


Idag är det en trött och seg dag änsålänge..=/ skulle upp tjugo över 6 imorse, men efter jag stängt av väckarklockan på mobilen somnade jag med den i handen..:S trött eller vad?
Sen så va de dags för idrott på ringvallen..äckligt ställe de där.. Jag madde och lisa var ute och gick en promenad. Efter de gick jag och madee tillbaka till skolan och typ satt och loda. Kom på att hur ska våra radioprogram funka på fredag när det är tre program på raken då...:S och hur långt tid kommer de ta att spara allt för oss sen då som vi alltid måste göra.. kommer ju ta 100 år minst.
Är hungrig...snart är de mat men de är aldrig någon go mat i skolan..stört, man ska ju äta ordentliga måltider men de går ju inte om man får geggamojja med gammal limpa till. (typ)  Och efter det ska vi ha historia typ 2½ timme, sen ska vi ner till kristiansborgsbadet och simma 40 längder så de är avklarat. Efter de så blir de hänkhaka till typ 5, orka va kvar längre när man är klar? Sen åker man hem och sen ska jag soova (gud så skönt) eftersom vi börjar 13.00 imorgon lyyx;D

ne nu är de lunchdags...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0