[Tisdag v. 20]15 skoldagar kvar..

09.08

Kom aldeles nyss till skolan, försov mig imorse:S:S Vaknade tjugo över 7=/
Igår så åskade de i sala, jättemysigt, sen  försvann de men de kom tillbaka senare på kvällen igen. Måste blivit strömavbrott eller nåt för mamma eller linda vaknade inte heller och klockorna blinkade....
Så nu sitter jag då här, medans resten av klassen har idrott på ringvallen. hm..undrar vad de gör..?

Såå...idag är de bara historialektion klockan 12 sen slutar man 14.00. Sen ska jag klippa mig klockan 18.00 i tillberga:D äntligen vad skönt.

Gjorde klart min mobil igår..hm..ser ut som bajs men jimmy tyckte om den..han är bra på att ljuga^^  haha

15 dagar kvar i skolan faan va skönt. Nu är de svåraste tiden över, nu är de nåra lektioner och uppsamlingstid kvar sen så slutar vi den 7/6.

Längtar till 13/6 - Sunny Beach, Bulgaria.




Sitter i skolan...fortfarande. Har ätit äcklig mat och macka nu typ väntar tills första lektionen börjar ..och slutar 14.00. Skulle verkligen vilja åka hem nu alltså..Är trött och "äcklig" ( känns de som ) och tågen går cp från idag till den 20e. Eller de går inte alls. De är nå så vi ska åka ersättningsbussar istället, men SJ "vet inte när bussarna går och de kommer ta längre tid än vanligt". Hum..smart hur ska vi som pendlar komma i tid då? =S  usch usch usch..
Sen är jag nog fortfarande lite deppad över den lilla överaskiningen jag och madde skulle få av tommy...den var inte alls till oss, bara tolv av de andra från klassen.=(  faen...

Imorrn blir de nya kläderna på sig till skolan har jag bestämt ( bara för de så regnar de väl...) de matchar nog med "nya" frisyren;)  Sen så blir de matte och annat skiit på onsdag och sen är de loov! :D ..Men de är fortfarande SuperFredag på Fredag :D:D


Kopparlundsgymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0