[Onsdag v. 20] bara 14 dagar kvar

yay de är härligt att räkna ner när de inte är långt kvar:D

Sitter i skolan nu, var och klippte mig igår känns otroligt skönt med lättare hår.

Idag är de sista dan i skolan för veckan yaaaay!:D:D:D



Åååh va skönt med att äntligen få sova!! Nu är de så kallat långhelg...och självklart har jag fått symptom som b.la. ont i halsen och huvudvärk..bara de inte leder till värre så klarar jag mig...dricker te nu :D mums..
Imorgon ska jag försöka göra klart naturkunskapen så man slipper gå på nå mer uppsamlingslektioner..:D de skulle resultera i att sluta 11 på måndagar, gå till 14 på tisdagar, börja 13 sluta 15.30 på onsdagar, ledig torsdagar och ev. ledigt på fredagar utom radioprogrammet förståss!:D äääckta lyyx:D Fick reda på mattebetygen med idag, och nu slipper man mattelektioner wiiiiihiiii!:D:D:D:D:D väärsta skönt..
Sen ska jag städa imorrn med och kanske va med nån kompis eller så men de viktigaste : SOVA!:D inte hela dan men till så kallad "sen förmiddag" eller nå...:D lyx.

På fredag är de dags för radio igen:D mejla gärna eller komentera eller nå om ni har nå låtar ni vill ha med i programmet:D Tommy sa arr jag och madde skulle få gratis fika..:P haha proffsigt eller vad?:P Så mellan 17-18 lyssnar ni på SuperFredag på Västerås Närradio 93,7Mhz :D:D

Vill åka till stockholm på torsdag...hoppashoppashoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0