Måndag v 21. typ 4-5 heldagar kvar..

Japp nu är de inte långt kvar. Sitter hemma hos pappa nu, slutade 11.00 idag eftersom jag har gjort klart all rest jag hade. YAaay:D och så har jag gjort klart multimedia A nu med i  morse och de måste ju betyda no mondays ´till summer break!!::D:D otroligt skönt. Imorgon är det idrott på ringvallen på morgonen, sen historia efter lunch, sen ska man simma 40 längder och sen på fotokursen. Fattar inte varför hon envisas att man ska gå fast man är klar..:P wierdoo.
På onsdag är de ingen matte heller, eftersom man klarade kursen;) börjar alltså 13.00!!:D:D 

På fredag är de mycket att komma ihåg. Körskolan på morgonen, sen snabbt till skolan för att vara med på fotoutställningen, sen är de KG party och release för våran cd-skiva. :S uusch vill inte höra våran låt. Sen efter de är de time för att äta mat och sen ner till studion för ännu ett superprogram. Den här veckan är lilla extra innan oss..ojoj, de har lovat att de ska förstöra tekniken för oss de små barnen..menmen vad kan mer gå fel jag och madde har vart med om varje fel som går att ha tyvärr HATAR den där datorn och alla dumma människor som tror de kan de där jobbet...8-) "men köör me baara skiivoor dåååe! De göör ju jaaa" ööhm? visst kan vi göra de om hon betalar kostnaden för cd skivorna! Jävla pucko!! jaja..
Efter radion är de hem och fira mamma som fyller år.

Nästa vecka är de sista gången för vårat program:( alla med förslag på musik, reportage m.m. komentera gärna och berätta:D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0