Hurra på födelsedaa(8)

Ja hej och välkomna ska man väl säga, nu har jag visst hoppat in här och bloggar lite^^ Sitter i skolan och bara orkar itne göö nånting..är så trött så..
Har knappt sovit nått inatt, drömde nå knasigt, tror de handlade om en typ 15 m hög vägg full med betyg..:S wierdoo. Sen vaknade jag av att lilli och mammsen kom in och grattade mig, fick leftovers av smörgåstårtan från igår eftersom mina släktingar inte vill komma på min födelsedag...=/:) menmen de va skoj igår iaf..har fått lite saker med...men iår blev de bara helt plötligt nödvändiga saker..:O måste man va nödvändig??:O  och alla bara ville att jag ska flytta nu..:( ...:P så jag fick en fritös^^ muahaha och två tavlor, en kudde, en campingstol...och en ryggsäck.. får väl bjuda in maddiz och fritera saker^^ hhaha

Ne nu ska man fortsätta hålla på i skolan..efter så ska man väl antagligen till hänghaka (bläääääääääääääääää) sen hem och grattas mera..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0