Måndag, tråkiga sega måndag

Ja nu är det alltså måndag igen..så trött orka hålla på och jobba..

Såg the poodles i helgen, grymt bra är de ju. Och så träffade jag amanda och bella det var skoj och se hur mycket de har förändrats..:P haha Träffade Jonathan, alltid lika kul att träffa honom. Han hade klippt håret så jag kännde nästan inte igen honom:O:D  fint blev de iaf. Sen träffade jag gustav, Johan, Nizze och Linus från gamla klassen i nian! Så kul att träffa dom igen!:D Synd bara att inte Madde kunde följa med:P men men går det inte tåg så gör de faktiskt inte de...:P

Åkte från Sala 0600 imorse urk! Var hemma hos mormor runt halv 7 och försökte vara tyst men jag lyckades inte så bra eftersom jag hade plastpåse och regnjacka och tre andra väskor i armarna, på axlarna och i händerna. yeye

Tog med mig datorn till mormor med, skönt då kan man vara ute på internet också...hmm...ska bara sno lite internet av dom;) haha gillar min dator den är lite grym.

Jaha...nu då? jo nu är det dags att börja skriva manus igen då. -suck- orkar inte!!! usch vi kommer ha en kille på besök imorgon och jag kommer inte klara av att säga hans namn tack vare emil..ujjujjujj

nästan 4 timmar kvar innan man får gå hem...=/=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0