Måndag 3 december

08.06

Tåg = försenat idag. Så kom inte till skolan så ruskigt tidigt..

Idag gick det för en gång skull lätt att gå upp i morse..:O hör och häpna..:) gick upp ur sängen ner för trappen och var pigg:O:D häftigt.
Sen var jag nära att ramla i trappen..:/ igen..:P håller alltid på att ramla i den där jobbiga trappen. Måste vara för att den är helmörk och man inte ser vart man sätter fötterna + att katterna hoppar runt fötterna på en + man tror det är fler/färre trappsteg. :) ingen bra kombination..

Idag ska jag ha ett såntdära utvecklingssamtal..:) halv 4..:P betyder att jag slipper sista halvtimmen av EOB konsten. :D
Skönt de..
På torsdag får jag visst använda bilen..:P skönt. Första gången på länge jag får använda den själv. Hela förra veckan fick jag ingen och nu i helgen körde jag runt bara för att få köra..:S:P haha

Gävle i helgen somsagt. bara 2 veckor och 2 dagar kvar tills lovet...tror jag:S den 18 dec iaf^^ *längta*

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0