Måndag 17 december

Det här är sista måndagen i skolan i år. SKÖNT!
Imorgon slutar vi...

Men Pg.a massa annat skit så är det inte nån lugn och ro inte!:/ :) På onsdag ska jag köpa klart mina julklappar, äntligen får jag ha bilen så jag kan göra det. På kvällen på onsdag är det grötkväll med radion.

På torsdagen måste vi åka till Silk och börja pynta till festen.

På fredag gäller det.. Och det går ärligt åt helvete med biljettförsäljningen..:'(

PANIK!

I natt var det fruktansvärt kallt :S kunde inte sova heller..:/ Tillslut så fick jag tag på en extra tröja, strumpor och ett tjockt täcke och kunde sova de sísta 40 minuterna.   - 9,4 grader ute imorse.

Igår var jag och spelade badminton :D det var skoj:D riktigt skoj. Och innan det solade jag:D så nu är jag bruun:D *not*

"AMEN KOM OCH KÖP BILJETTÄR!"   - Trollskogens troll, hundfjället, ca13/3 2007. Ur: intervju från trollskogen, Västerås Närradio 93,7, 16/3 2007

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0