Valborg!!

Yeah nu har de då vart valborg var roligare än jag trodde de skulle bli:D:D Först kom pille och bersa och dom var skojjiga faktiskt. Sen gick vi typ ut och kolla in "staan" i sala typ halv nio eller nåt. Sen minglade jag och linda runt med lindas kompisar. Träffade Thove:D sen så såg vi jonathan men hann inte med att säga hej till honom eftersom han sprang som en anka^^ haha:P Men sen så ringde vi till min kära kusin som hade åkt från valbo till sala för att cruisa:P Så efter många om och men så hittade vi henne och hennes gäng;) skojjiga faktiskt. Sen cruisade vi runt i bilen runt och runt och runt och runt...:P hahaha:P  Och så fick vi skjuts hem nu då jag och sis.

hm......undra när resten pallrar sig hem...sent antar jag eftersom dom hittat massa kex;) hahahahahaha

Nästa helg är de cruising i gävle, kanske man ska pallra sig dit eftersom man blev bjuden;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0