Onsdag

Tid: 07.53
Ja idag är det onsdag, lilllördag eller patteklämmardagen som Gert Fylking sa imorse på radion
.

Vad som kommer att hända:
Idag börjar hela dagen med matte...=/ inge skoj jue..Inte nå bra lärare...ni som går på skolan får gärna komma med, för jag tänker iaf klaga. Ju fler som gör de desto trovärdigare...=) Efter matten blir det engelska...hm...aa. Sen blir det väl hem och vänta på mamma eftersom hon hämtar bilen från lagaren..=) haha eller va de heter....

Vad som hänt:
Igår så var jag och Maddis flummiga..=D=D eller först hade madde sån otur, sen blev hon flummig..sen blevjag flummig med=) speciellt på fotokursen vi var tvungna att vara med på... Hihih alltid skoj att prata illa om hänghaka. Sen utforskade vi ABF och hittade radions högkvarter=)

Vad som händer:
Just nu sitter jag med jennifer andersson i skolan.. och skriver här=) försöker klura ut hur man löser ett mattetal=S vad är 8p=5p?? :S skumt..om nån kan så please lär mig=P


FREDAG ÄR DET SUPERFREDAG MED SANDRA OCH MADDE PÅ VÄSTERÅS NÄRRADIO 93,7MHZ MELLAN KLOCKAN 17-18!! OM DU ÄR INTRESSERAD AV VAD SOM HÄNDER I VÄSTERÅS UNDER HELGEN OCH VILL LYSSNA PÅ SKÖN PARTYMUSIK SÅ ÄR SUPERFREDAG NÅGONTING FÖR DIG!! =D=D=D=D


Tid: 11.45
Har lunch...matten var värre än jag förväntade mig..=/ Jäkla dumsak och säga att jag räknar fel om jag korsmultiplicerar, även fast boken säger att man ska. Bara för att han tycker man ska hålla ¨på och göra på hans tandläkar/gubb fasoner...uschochfyochblä!!!
Jag har lust att sända radio..de är iaf skoj istället för de här tråklektionerna....=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0