Måndag

08.11

Idag är det måndag igen...helgen var skööön med massa skööönt väder:D:D:D

I fredags var det sändning igen..:P den här ggr utan manus;D vi är så duktiga nu hahah:P Sen efter de kom pappa och lena och hämtade mig och vi hämtade linda och sen åkte vi och åt...efter de handlade vi frukost och sen lämnade pappa oss hos mormor och morfars hus..:D så vi bodde på öster mälarstrand halva helgen. Sen på lördagen hoppade vi på bussen och åkte till stan och shoppade... har äntligen en ny bikini!:D:D Sen köpte jag en tjockare tröja för 49kr;D haha kap:P senare skulle vi tillbaka hem men de gick ingen buss..:S men sen hittade jag de men inget tåg hem...:S haha så pappa fick skjutsa hem oss till sala..:P
Sen i går så var jag ute i lindas stall och gick och solade!:D var jätteskönt:P gick i min nya bikiniöverdel så nu är jag lite småröd på ryggen..:P men de är bara skönt^^ haha

Idag börjar en ny period i skolan...ska börja ha matte på måndageftermiddagar...=/ usch! Sen har vi natursaker hela dagarna...:S hoppas de blir roligare än jag tänker mig för just nu känns de stört jobbigt. Sen är de nationella prov i engelska  på fredag....=/ ......jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0