Måndag

I surely hate mondays!

Måndag igen nu då...suck! satt uppe till typ halv 1 och kollade på titanic...den är bra, men förstår inte varför tv3 måste lägga in en massa reklam när de vet att filmen är så jääkla lång!! Vanligt folk går faktiskt upp tidigt på måndagen, men alla jäkla kanaler måste lägga de bästa filmerna klockan 9 på en söndag....de är förjevvligt!!!

Gick upp halv 6 imorse as usual, klarade mig näästan från mitt otroligt dåliga morgonhumör som jag på något sätt har skaffat mig på sista tiden. Det gick ända tills jag var tvungen att leta efter en jacka som klarar av regn...fick inte ta regnjackan för den klassas visst som lindas nu och de är sååå störande så de är äckligt!  Det var faktiskt jag som hittade den och sen tog hon den och testa den och woila! Den blev hennes!! Så jag var tvungen och ta min skidjacka och när jag klädde upp mig till iglo så håller luggen på och blåser ut ur luvan vilket gör den blöt och det giiick inte att få in den igen!!!! :@  så jag cyklade och svor hela vägen till stationen. Undrar hur många svordommar jag klarade av att ta med i samma mening...
Sen var det dags att hoppa på det vanliga tåget, och sen när man trodde att man klarade sig ännu en gång från människor som prongt ska sitta bredvid en så kommer det en ngr tant och sätter sig bredvid mig!! ..och hostar så mycket så man tror att fean snart blir jag sjuk IGEN!! orka vara sjuk mer, har inte vart riktigt frisk sen innan jul.

jaaa så sitter man här igen dårå, vid samma dator i samma skola...ska snart ha miljö tur att det är intressant, men suck för matten i eftermiddag!

...gud vad jag stör mig på vissa personer som inte förstår att de gör fel! bara önskar att man inte behöver barnvakta dom hela tiden men de går inte när man vet att deras fel drabbar inte dom utan bara mig...



[ Undrar om man börjar bli lite störd om man tänker på engelska...:S ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0