Sex är den nya tretton

Måndagen den 6 september

Idag har allt börjat som skit.. man kan tro att måndag den 6e är mer otursdag än fredagen den 13e. Gröten kokade över i mikron, gegga överallt, tappar frukt på golvet, tappar dl måttet, slinter med kniven...ja allt blev bara fel. Så kollade mig 3 gånger så ofta om i trafiken för att inte bli påkörd på vägen till jobbet. Men kom hit helskinnad :) "tur var väl det" ;)

Så nu är jag på jobbet, ska ta lunch nu för att sen möta upp Anna Wallén från Socialdemokraterna i studion. Jag gör radioreklam till dom nu innan valet..lite kul att producera radioreklam :) Det här är andra gången de är här och de önskade faktiskt att jag skulle göra deras reklam igen :) Jag är mycket hedrad att de tycker att jag gör ett bra jobb :D

Mer om helgen ska jag försöka lägga upp senare, vill ha med lite bilder från dopet vi var på bland annat, men kameran ligger kvar hemma så tänkte försöka mig på det ikväll :) Tills dess kan jag bjuda på en sorgsam låt av Justin Nozuka, låten heter Save him och den är mycket bra och ledsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0