Övertid

Måndag 8 mars

Grattis moster Åsa som fyller år idag

Sitter ¨på jobbet än.
Jobbar 15 min till eller så..blir säkert lite längre eftersom de blir till att spara och logga ut och skit..
Kommer jobba skitmycket den här veckan och jag är massa störd på det. Missar dans och allt!

Lyssnar på Brynäs hockeymatch mot Hv71. Just nu är det sista perioden och det står 3-0. Sitter och skriker lite då och då hahah jag och hockey

Längtar hem till min säng
Kommer inte ens orka fixa mat tror jag, men får se...usch!!!

Längtar tills jag får åka till Kusin Jesper i skövde nu på fredag! Där ska jag relaxa!! Jävlar om nån ringer mig där!! Ja lovar jag kommer inte vara vänlig!! STÖR MIG INTE I HELGEN!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0