Klippning + The Studio

Torsdag 25 mars

Idag är det visst våffeldag :O Jag som inte ens har ett våffeljärn :P Äsch..ja orkar inte inhandla ett för en dags syfte :) Är ju ändå inte hemma om dagarna

Snart kommer nog Praktikanterna så jag får skynda på och skriva lite här.
Idag så slutar ja arbeta klockan 15.00 typ. Madde och jag ska vara hos frisören och klippa oss klockan 16.00 :D Har längtat efter att få klippa mig i minst 1½ månad :D ska bli så skönt att rätta till kaluffsen ;D haha
Sen direkt efter blir det till att gå till skrapan. Där finns the studio som vi ska till idag :) Ska bli skojjigt tycker jag, inte var dag som man tar fin foton :) får se om jag kan dela med mig av några sen :P
Har hela min bag med kläder med mig också :O haha nej man ska ha tre ombyten så det är tre outfits och tre par skor som jag har packat ner :P blir en lite finare outfit, en vardags outfit typ och en "coolare" eller vad man kan kalla de.. dansigare kanske är ett bättre ord?
Ja ja ni får vänta och se vad resultatet blir helt enkelt :P

Sen efter det så blir det till att åka hem, laga iordning maten jag inte hann laga igår pg.a hockeymatch och sen sova för att vara pigg och gla imorgon :D

Nu är de bäst att ja pyser

Hare kanin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0