Jag har ett häftigt arbete ibland...

Det är lite fantastiskt ändå när man ser saker och ting från barns ögon. Per på ÖK har haft en prao idag, en kille på 10 år, skit trevlig grabb. Han har fått filmat in en intervju som han gjorde med Per och Kråma, sen fick han redigera den och sen fick han den utbränd på dvd. Sen gick han runt och tog massa bilder. Sista delen av dagen kom han över till min sida av kontoret och frågade vad jag sysslade med och så och jag visade honom hur ja la upp låtar till musiklistan nästa vecka och visade honom hur jag kan styra vilka låtar som ska gå på radio.
Och han tyckte allt var så jääkla coolt :P haha så han fick önska låtar m.m
Och när hans mamma kom sprang han runt och visade allt ;D

Haha då blir man ganska glad, man kanske är lite cool after all? ;)


Kommentarer
Postat av: Jocke

Låt det inte stiga dig åt huvudet bara :P

2010-03-25 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0