Nöjd!

fredag 18 juni

Och så sjukt nöjd:D


Just nu sitter jag ute på min balkong, i mina fina utemöbler som jag är så stolt över :D På mitt bord står det två ljuslycktor och ett glas vin. I mitt knä har jag min dator där jag lyssnar på musik och skriver här i bloggen. Samtidigt har jag satt upp mina ben på räcket och tittar ut över Västerås :D Heeeelt underbart är det just nu :D
Det enda som hade kunnat gjort det bättre är om några vänner var här samtidigt så man kunde snacka gojja :D

Kom nyligen hem från biobesök med Madde :D kollade på Killers, vilket var skitbra faktiskt :D diggar mamman i den filmen och hennes ...ehm...alkoholvanor ;)

Kan skriva lite mer imorgon kanske om resten av den här dagen...den har vart stressig kaotisk men ändå mycket trevlig, rolig och lite sorglig också :P MEN jag tar det nog senare, för nu börjar batteriet i min dator ta slut så måste in och hämta laddningskabeln :P

Bild på hur bra jag har det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0