Saker och ting går bara fel...

Tisdag 26 januari

...igår efter jobbet slutade så gick allt bara åt pipsvängen.
Skulle handla mat (tjohoo det är den 25e löön :D ) men det visade sig att jag inte hade fått min lön än. Börjar bli gravt less på att behöva vänta på sånt. Varför kan det inte bara fixa sig själv, varför måste man jaga kassören med en jäkla eldgaffel för att han ska göra något?
Iaf..gick hem..fick göra det bästa av situationen och laga iordning korv med bröd som jag och mamma var och handlade i helgen...
Skulle värma upp bröden eftersom de var frusna...och tror ni inte micron går sönder då?! Jooo självklart gör den det!! Micron jag har är pappas gamla, en vit vanlig med en sån där knapp man vrider upp till x antal minuter man vill värma. När jag ska vrida upp knappen går hela knappen av....!!
Står där förvånad med knappen i handen..Kuul! Visade sig att den redan var trasig innuti.
Såå jaha vad gör man då då? När korven snart kokar och så? Jo, sätter på ugnen och värmer bröden där.
Men i ugn blir ju bröd lite krispiga så när jag skulle lägga i korven i bröden så gick bröden sönder...*suuck*
Och sen ska man försöka få ketchup på mina tarvliga försök till korvar..och det resulterade i massa kladd överallt, och så tippar korvarna och kladdar ner varandra med ketchup så det var ketchup överallt. (och just att ha ketchup på undersidan av ett korvbröd är nån konstig fobi jag har..)

....Nej slutet på igår var inge bra alls!
Gjorde äntligen ett bra beslut och gick och la mig tidigare..

Så när jag vaknade idag var jag ganska så utvilad om man jämför med andra dar och det är ju positivt.
Hoppas på en bättre dag idag..Och hoppas jag har min lön nu så jag kan gå och handla...sen måste jag ju införskaffa en ny micro..där rök springskorna den här månaden.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det var nåt speciellt med dagen igår! :O har inte haft en sån kass dag på länge och du verkar inte haft det så lyckat du heller.. men korvarna blev säkert ätbara ändå :)

2010-01-27 @ 11:50:52
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Sazzo

Hahah nej de måste vara nått med måndagen den 25e :O istället för fredag 13e.

Korvarna var tyvärr äckliga ^^ hahah men så kan de gå

2010-01-27 @ 13:19:47
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0