Lite bättre nu...

Onsdag 27 januari

Idag är jag på lite bättre humör än jag var tidigare^^ haha
Igår efter jobbet ringde mormor och morfar och sa att jag skulle med och köpa en ny micro :O :D Dom är ju för underbara dom där två..Och så tog de bort mina kartonger med papperssopor..så nu kan man gå i hallen utan att vara rädd att snubbla på något :D Tusen Tack♥

Idag har jag sänt Livskvalitet på äldre dar istället för Madde den lilla fuskon som sitter i österrike och har det bra. Hade veckans pensionär i programmet, en söt liten dam som heter Gullan och är 102år gammal.  :O Såå söt när hon berättade om sitt liv och ändrade tonläget beroende på vilka hon skulle härma :P En glad och grann 102åring vill jag bli när jag blir stor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0