Träningsdag 1?

Onsdag den 25 augusti

Igår träffade jag min P.T för första gången. Vi satt ner och pratade i över en timme om min träningsbakgrund, mina mål, positiva och negativa sidor m.m.
Sen bokade vi att jag skulle träna på Hässlögymmet idag klockan 06.00. Han skulle därför komma och hämta upp mig 05.45! :O Iik tidigt som en sate tänkte jag, det här kan gå precis hur som helst. Gick och la mig i tid igår, redan klockan nio. Och gick upp imorse klockan 05.15.
05.40 stog jag på plats ute där vi skulle träffas...dock stog jag där förgäves för han hade försovit sig (men det visste så klart inte jag då..) Jag stod och väntade i 35 minuter innan jag gav upp, gick hem igen, lämnade väskan, satte på mig mina springskor och gick ut själv och sprang "den vanliga rundan" (vet inte hur lång den är). Då ringde han och jag fick reda på att han hade försovit sig.
Efter jag sprungit och kommit in igen så var klockan 06.50, jag duschade och fixade havregrynsgröt och frysta bär till frukost. Fixade iordning mig och åkte till jobbet.

Inte världens bästa start på 12 veckors intensivträning men jag är ändå nöjd och stolt över mig själv att jag inte gick in och sov istället för att gå ut och springa :) Yay me!

Nu blir det till att jobba på, jag har ganska så många möten idag så dagen kommer nog att gå snabbt ska ni se :)
Ha en super dag på jobbet/ i skolan/ hemma allihopa :D


Kommentarer
Postat av: Emil johansson

låter helt okej med en egen PT :) men vrf en sådan intensiv träning :O vad har du för planer?:O haha sköt om dig

2010-08-25 @ 10:39:16
URL: http://salapajken.blogg.se/
Postat av: Nina

Hm, okej jag skulle bli lite sur om jag velat satsa på en PT och vilja gå in i träningen seriöst och så försover han sig direkt :S ingen vidare motivationsspridare.. meen duktig du e som var ut och sprang! :) du kommer klara dig fiiiint<3

2010-08-25 @ 11:19:59
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0