Thank God It´s Friday

Fredag dem 20 augusti

...Eller TGIF som man också brukar säga :P
Ja nu är det fredag igen och jag kom just tillbaka till jobbet efter en lunch ner på stan med Madde, samt efterrätt på Galna Glassen :D Den här gången: Chokladglass, Plopp, Marshmallows och chokladsås!
Fick en fin sked som matchade outfiten idag ;) hahah mycket viktigt det där



När vi var på väg till glassen så såg vi den nyöppnade affären silver box och tänkte kolla vad dom hade :P visade sig att de hade mycket fina piercingar så jag passade på att införskaffa en. Förr har det alltid varit Linda eller Madde som köpt åt mig i present och så men den här gången köpte jag själv :D



Efter jobbet ska jag ner på stan och äta lite med Erik eftersom han är i stan då :) Sen tar jag cykeln och beger mig till Irsta där jag ska spendera natten med Linda och Mamma :D Ska bli kul, har inte träffat linda sen hon åkte till spanien för två veckor sen :P Need some sis time! Så ska jag också följa med henne imorgon när hon tävlar med ninio. Enligt henne är jag en lyckoamulett men vi får väl la se hur det är med den saken :P Hur som ska det bli kul att träffa henne :D

Have a really nice weekend folks!

Kommentarer
Postat av: 3-tr+r+ [22+3=30] - nte rätt + k

Fröken har börjat blogga igen :O helt galet ^^ åå ja e fortf sugen på kina maaat :'(

2010-08-20 @ 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0