Maskinen from hell

Torsdag den 26 augusti

Igår blev det träning x 2 för min del. P.t kom och hämtade mig 20.20 sen så drog vi till wennströmskas utomhus bana. Testade springa 2 km. och fick mig en tid som jag nu ska ta död på och förbättra. Sen åkte vi till hässlöhuset för att kolla in gymmet m.m Mycket fint :D
Sen kom den fram...maskinen från helvetet...maskinen jag absolut inte tycker om...vågen!! :O:O:O
Finns en anledning till att jag inte har en våg hemma (eller två..får inte plats nånstans)

Så jag fick ställa mig på den där vågen som mäter kroppsfett, vatten %, bukfett, skelettvikt m.m. Isch!!

Men jäkla häftigt gym må jag säga, med maskiner som ställer in sig själv efter din kropp m.m. :D
Fanns även ett mycket fint spa där som man kan boka upp och använda :P

Såå nu är även jag och Madde bokade till body pump (?) på måndag där, sen blir det P.t tid direkt efter för min del. Alot to do helt enkelt :P men än är inte veckan slut, idag har jag "vilodag" och ska se till att tvätta massa kläder, städa undan lite, betala räkningar och laga mat och sånt vettigt ;) haha

Nu blir det jobb igen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0