Hösten är här

Onsdag den 18 augusti

Hej, jag är tillbaka! :) Jag vet att det var sjukt länge sen jag skrev här, min motivation gick ner sig helt enkelt.

Men nu är jag här igen :) Sitter på kontoret nu och jobbar och lyssnar på Justin Nozuka och Ron Pope :D Mysmusik!
Mycket håller på att hända i mitt liv just nu känner jag. Jag håller på att söka in till en utbildning som börjar isåfall augusti 2011 som jag hoppas för allt i världen att jag kommer in på. Jag försöker ta tag i min träning för att maximera den så mycket som möjligt. Jag vill simma och även testa på jympa passen på friskis (funderar på Ki box eller liknande) men vet inte riktigt vem som vill hänga på. Om ingen vill får jag göra det själv, inte lika kul men men :P
Jag försöker även hitta någon/något som kan inspirera mig ännu mer när min egna motivation sjunker ner i botten och allt bara känns lättare att sikta på andra framtider.
Om det är någon som har bra kunskaper om träning och som skulle kunna tänka sig dela med sig av dem till mig så får du gärna höra av dig :)

Utöver det här ser min vecka ut att vara fullspäckad :D Me Like
Idag ska jag och Madde gå på en promenix efter arbetet, imorgon ska jag och Sjöjungfrun Erik biffa oss på gymmet, på fredag ska jag kanske till Farmor och fira henne eftersom hon har fyllt år och på söndag är det dags för dop :D Ska bli så kul bland annat eftersom att jag aldrig vart på dop förr. Tankar som slår mig är att jag inte har en aning om vad man ska ha på sig på dop :S Antingen kommer jag klä mig för fint eller för dåligt är jag rädd :P

Men på något sätt löser jag mina problem!
Lösningar finns på alla problem, frågan är bara hur lätta/svåra de är.



Kommentarer
Postat av: Lil

Jag skulle vilja följa med dig o simma, och även de dära Ki box grejjset, de höll vi på med i hudik och jävlar vilken bra träning :O Kommer antagligen få bättre tid nu så ja kan följa med =D

2010-08-18 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0