Kort uppdatering

Onsdag 21 april

Godmorgon! :D

Har vaknat och tagit mig till jobbet efter en natt med en hel del skumma drömmar. :P Tänker nog dock inte dela med mig av dom hahaha
Idag är det alot to do as usual, och efter jobbet ska jag hem till madde på något slags inredningsparty. Kommer inte ihåg riktigt vad det hette (A)  Men jag har vart på sånt där tidigare hos madde och det är kul att kolla på lite inredningstips och så.

Snart måste jag också åka och hämta ut biljetterna till Stockholm, vi åker ju på lördag.. :O Iiih!! :D:D Can´t hardly wait to see bounce! :D
Nu tycker jag att vi väntat mycket länge faktiskt :P sen innan jul eller vad det nu var :S läänge iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0