Skärtorsdag

Torsdag 1 april

Lite stolt över mig själv. Hela morgonen på jobbet har jag suttit och skrivit klart protokollen från de två mötena vi hade i tisdags kväll.. Inte det roligaste direkt men just nu gick det ganska bra :) Bra att ha all fokus på det man skriver och ovärda men bra låtar i hörlurarna. :D
Ja jusstja...Innan jag började med protokollet satt jag och letade efter en låt i vår slinga. Jag fick ett mejl i början på veckan av en tjej som hade hört en bra låt på vår kanal, mellan 13-15 i måndags. Det var en kille som sjöng och han sjöng dessa fraser: "I was a dreamer" och "I'd turn to you and you would feed me 'til I'm fed and read me 'til I'm read".

Inte det lättaste kan jag säga! Inte när man spelar ganska mycket musik om dagarna och har en låtlista på >6 timmar att leta igenom.
Men jag kände mig smart som gick in i servern, kollade loggen på vilka låtar vi hade spelat under den tiden och sen satt mig och lyssnade igenom alla dom låtarna. :D Tillslut hittade jag den: Villagers - Becoming a Jackal.

Duttig Sandra ;) hihi

Jag ser nu också att det regnar ute.. :( Suger!
Tur att jag parkerade cykeln under taket.
JAPP :D Ni såg rätt! :D Jag har officiellt tagit fram cykeln för i år :D Wihoo! Härligt värre att det bara tog ca 6 min att åka till jobbet istället för att gå i 16 ;D 
Och nu blir det enklare och billigare att ta sig till sjukgymnasten ( som jag ska till om ett litet tag ) eftersom jag slipper bussen :D
Ja, har man inte bil då ska man fan ha cykel!! :D tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0