Ladies och Välkända ansikten i VLT

Tisdag 20 april

IIIH!!
Lovisa, fatta vad jag är nervig nu för tiden :O:O :P hahaha typ första jag tänker när jag vaknar är "Lovisa!? Har hon fått barn, är h*n på väg?!" hahaha XD Idag är det egentligen dags (ja jag håller koll på din nedräkningsgrej på din blogg) Håller alla tummar och tår för dig vännen :D

Sitter på jobbet nu och lyssnar på Therese Erikssons program Ladies on the dragstrip som är ett program som handlar om Drag racing för tjejer :P Intressant faktiskt och jag sitter just nu och medbedömmer hennes projektarbete. Är ni intresserade av detta kan ni kolla in hennes hemsida http://ladiesonthedragstrip.se/ 
Hennes program kommer att sändas på Vår Radio 93,7MHz den 28 april klockan 19.00.

Såg också i tidningen idag att Freddy Amigo har fått flera sidor tillägnat honom själv :P Vad kul för honom helt klart! :D http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.791413-freddy-med-den-magiska-rosten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0